vrijdag 21 oktober 2011

Cantharel

Tussen de bedrijven door moet er natuurlijk ook gehandwerkt worden.
Allereerst natuurlijk meer voorbeeldjes van het gratis patroontje wat je op de Kreadoe kunt ophalen ! Daar kan ik hier natuurlijk nog niets van laten zien..de traktatie van de oudste is bijna af inmiddels, daar over in een later blogje meer foto's.

Nu heb ik een patroon uitgeknipt van een pakketje wat ik eigenlijk al veel langer wilde maken, nl. de Cantharel welke wordt uitgegeven door atelier Anemoontje.
Ik was verrast door de hoogte , ik had het kleiner verwacht, maar daarom extra leuk.









Ik twijfel of ik de steel die met een stiksteekje in elkaar mag, met de naaimachine of met de hand ga doen..ze zal in ieder geval zeker leuk staan op de jaartafel !
De jongste had gisteren het appelvrouwtje op bezoek gehad en ze hadden appelmoes gemaakt, natuurlijk een potje mee naar huis !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten