maandag 24 oktober 2011

Tellen...

Ondanks het mooie weer, toch een vooral "veel binnen " weekend gehad. Het etentje waar ik eerder over vertelde was gezellig !

's middags heb ik een mengel gemaakt van mager rundergehakt, uitjes, champignons, paprika en kruiden. Even rul bakken en de bladerdeeg hapjes er mee maken.









Na een kwartiertje in de oven, ziet het er op een schaal met een vrolijk servetje toch heerlijk uit, en zo kom je toch niet met lege handen ! De hapjes vielen erg in de smaak overigens. Ik had genoeg hapjes gemaakt, om er gisteren ook nog uit te serveren toen we een teldag hadden met vrienden ( deel voorraad aansluiten met de computer) ivm de aankomende Kreadoe.

Het was ook op de teldag gezellig, de houtkachel snorde vrolijk en onder het genot van koppen thee en koffie werd er driftig geteld en ingevoerd.

Vrijdag, toen het atelier dicht was, was mijn "projectje" ook een heel eind klaar, tijd voor een foto!...



Tja, wat ga ik daar nu mee doen ? Hierover later meer :-)

In de winkel staat al een paar dagen, iedere dag een nieuwe dagaanbieding, neem dus snel eens een kijkje ! De porti vrije verzending vanaf euro 39.95 geldt overigens gewoon nog steeds !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten