vrijdag 2 december 2011

Hoor wie klopt daar..

Het is even stil geweest op dit blogje, maar het was en is ook enorm druk met alle vrije scholen waar we de afgelopen weken te gast mochten zijn, de bestellingen in de webwinkel en het griepvirus wat ons huisje aan deed. De middelste bleek ook een urineweg infectie te hebben, en daar kreeg zij een flinke kuur antibiotica voor. Ze was er toch echt ziek van. Tussendoor was ik te gast op een aantal kinderfeestjes, voor de kinderen heb ik altijd een kleine attentie bij me, die moesten ook worden gemaakt  en mocht ik met een gezellige club dames een lichtje vilten op zaterdag avond tere ere van een verjaardag, foto's volgen in de nieuwsbrief.

Op diverse lokaties van een kindercentrum ga ik korte cursussen geven, ook daar heb ik de nodige voorbereiding voor natuurlijk, aan cursusprogramma, inkoop etc. Volgend week is ook de middelste jarig en ook daar moeten natuurlijk traktatie's voor worden gemaakt, het patroontje is wel leuk denk ik voor de nieuwsbrief die halverwege december te verwachten is. Hier al vast een voorproefje..de foto is gemaakt aan de bestuurs tafel van het koor, je kunt best besturen en knutselen tegelijk had ik zo bedacht :-)
Het werd toch ook wel tijd om bij ons thuis de sinterklaas sfeer binnen te laten komen. Ik hing dus de pietenpegeltjes ( gratis patroontje van de nieuwsbrief lang geleden ) weer voor het raam en paste de seizoenstafel aan.

In de winkel is er ook weer het nodige nieuws te melden, er zijn diverse pailletten binnen voor het telefoonhoesje van het blauwe huis, het hartje is nu ook los te bestellen!


De vrolijke viltvriendjes brachten, heel toepasselijk, de rolstoelpiet en de rolstoel uit.





Zaterdag 3 december rolt de nieuwsbrief in je brievenbus met nieuws van....................... ? en maandag 5 december mag je je virtuele schoentje zetten, zodat Sinterklaas er een kadootje in kan doen......houd je mailbox dus in de gaten :-)
Fijne dag allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten