maandag 5 december 2011

Sinterklaas weekeind en meer..

Een gezellig weekeind voor de boeg, vrijdag avond nog snel wat aanvullingen gedaan op het Sinterklaasfeest, ik was net nog niet helemaal klaar.....het was gezellig druk in de winkels.
Al snel had ik in mijn karretje wat ik zocht, en naar huis om te genieten van vrijdagavond. In het atelier was nog genoeg te doen zag ik toen ik thuis kwam :-) Ook nog last minute Sinterklaas inkopen..!
Zaterdag ook weer druk met allerhande klusjes en het atelier en 's middags een gezellig Sinterklaasfeest op het werk van Stijn. De kinderen hadden er reuze zin in. Er was een balonnen clown,
 enorm veel snoepgoed, gezellige muziek...










En uiteindelijk natuurlijk......

De kinderen werden verwend met kadootjes en er werd uitbundig gezongen ;-)

Zaterdag avond maar een vlugge hap, want na al dat snoepen had niemand eigenlijk veel honger..De zondag stond in het teken van het texen van de badkamer en het opruimen van een aantal kleding kasten en kasten. Zeker 10 vuilniszakken verlieten het huis, en onze badkamer is weer prachtig wit! Met een heelijk voldaan gevoel verse pizza gemaakt en de laatste strijk nog even afgewerkt.

Vanmorgen, al heel vroeg, alle dames in het grote bed, spannende dag! De oudste heeft voor het eerst surprise, de twee kleinsten vieren nog kinder sinterklaas.
Vanmorgen dus op school gewacht met de kinderen en ouders op de intocht van Sinterklaas op school.
De pieten kwamen als vanouds via het dak..en na even zoeken was ook Sinterklaas gevonden !

Fijne pakjes avond allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten