dinsdag 10 januari 2012

Iets om te ontvangen...

De kinderen gaan sinds gisteren weer naar school, de oudste een nieuwe juf, dus een extra spannende dag !
De middelste weer naar zwemles, en die mocht zomaar een "badje " verder, weer een mijlpaaltje erbij :-)
Een drukke dag dus gisteren, ik moest ook bij de verpakkingsgroothandel nog zakjes halen voor nieuwe pakketjes en nieuwe papieren zakken om de aankopen in te doen voor de klanten in het atelier. Vanuit milieu oogpunt geven wij de aankopen mee in papieren zakken en niet in goedkopere plastic tasjes.
De meneer van de groothandel was zo vriendelijk even mee te lopen naar mijn auto met al die zware dozen.
Vandaag kwam ook weer een bestelling van atelier Pippilotta binnen en zaterdag haalden we een grote doos op met vilt. Genoeg te doen weer dus. Een paar weken terug ook weer begonnen met het zelf bakken van brood en het gebruik van de hooikist.
We hebben die al een jaar of tien, en ze wordt bij tijden niet gebruikt en ook weer veel gebruikt. Een prima plek voor de hutspot stamp, erwtensoep en andijvie stamp bijvoorbeeld. Energie besparend en tijdbesparend. Je kunt er ook een brood in laten uitrijzen.

Dan tijd voor een plaatje van popJejans, ze ging vanmorgen een beetje verlegen op de foto, ze is niet zo gewend om op de voorgrond te treden en kroop dan ook wat weg in de kussens van de bank.

Het was nog flink donker vanmorgen vroeg, dus een beetje een schemerige foto. Destijds gaf ik haar geen ingetekend gezichtje, om de gelijkenis met de originele knuffel poppejans in stand te houden. Ik zal haar snel eens op patroon zetten, dan kunnen wellicht meer kinderhandjes met een handige mama met popJejans spelen. Het stofje is een katoenen falnellen stofje uit onze winkel, we hebben het ook in blauw.


Beide stofjes geef ik weg als je een leuke reactie achter laat op dit weblog of middels een mailtje naar creative@joydesign.eu
Van alle reactie's mag onze jongste een 1 winnaar trekken, die maak ik bekend zondag de 15e januari.

Fijne dag allemaal !


2 opmerkingen:

  1. Wat een lief stofje! En popje natuurlijk ook.
    Erg leuk om te maken voor mijn zwangere vriendin, dus ik wil wel kans maken op dat lapje flanel.

    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ♥ ....met popje en stofje....lief!

    BeantwoordenVerwijderen