donderdag 27 december 2012

Kerstdagen



 
De kerstdagen zijn weer voorbij, lekker uitgerust en leuke dingen gedaan !

Voor de kerstbrunch van de oudste op school maakte ik 60 mini worstenbroodjes van knakworstjes en bladerdeeg.



Zijn we met het koor fijn gaan zingen op diverse plaatsen


Maakte ik 3 lieve kabouterdoosjes ( atelier Pippilotta) voor mijn meiden, ze kregen die op kerstochtend bij het ontbijt samen met een lieve kerst wens van papa en mama



 
Bakte ik met de oudste appel-kruimel taart en een chocolade cake op de dag voor kerst, samen met stoofpeertjes
 
 
Liep ik een brandblaar op.....dat was minder....
 
 
genoten we van de restjes op 2e kerstdag waar ik een salade van maakte
 
 
genoten we van het kerstwintercircus en een heerlijk toetje
 


 
en zo, gingen de kerstdagen rustig voorbij, en gaan we druk aan de slag om de bestellingen weg te werken die zijn geplaatst, ja, ook tijdens de kerst!
 
De nieuwsbrief is ook nog net verstuurd voor kerst, met o.a. het workshop programma daarin !
 
Je vindt het nieuwe workshop programma hier en de nieuwtjes in de winkel hier
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten