vrijdag 7 december 2012

Voorbereiden workshops en sneeuw..!

Ik geef regelmatig workshops, in het atelier maar ook workshops op BSO's, altijd weer een kunst om met iets eenvoudigs te komen..wat toch leuk is..en geschikt is voor een grote leeftijd variatie !

Zo-ie zo gaan we deze engeltjes maken, dat bleek op de bazaar van de vrije school ook heel goed te zijn bevallen, ik krijg er nog regelmatig reacties op, en de engeltjes worden ook kant en klaar besteld inmiddels, een leuk kadootje voor de kerst !



Gisteren heb ik deze simpele kerstboom hangertjes gemaakt




Ze zijn voor kinderhanden eenvoudig te maken en naar gelang de leeftijd kunnen ze versierd worden met belletjes, klokjes, sterretjes of kraaltjes !

Inmiddels is hier, net als in de rest van het land, een flink pak sneeuw gevallen en glibber ik straks met de bestellingen naar de post, zo schat ik in...

 
Van de week hadden we al warme chocolademek met slagroom en vers gebakken cake met het eerste laagje sneeuw wat er viel, ik denk dat ik dat maar herhaal vandaag !
 
 
Fijne dag allemaal !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten