donderdag 10 januari 2013

Nieuwe jaar, ......veel bakken !

 
 
 
 
Het nieuwe jaar is weer van start en de drukte is weer begonnen, gelukkig druk in de webwinkel, maar er blijft ook tijd over om leuke dingen te doen. Zo hadden we dit weekeind een nieuwjaars etentje bij ons met vrienden, ik maakte met de kinderen lekkere hapjes waaronder deze simpele worstenbroodjes , gemaakt van kleine knakworstjes en croissantdeeg. De middelste wilde dat klusje wel even klaren !
 
 



 
Met de oudste maakte ik eenvoudige en snelle koekjes, we legden ze als balletjes in de overn en dan worden het vanzelf koekjes, hoe leuk is dat!
 
Verder ben ik weer enthousiast aan de slag gegaan met broodbakken, Stijn heeft dat zeker een jaar op zich genomen en nu was de puf er een beetje uit, wij hebben eigenlijk altijd brood zelf gebakken. Tijd om het stokje weer eens aan mij te geven :-)
 
Inmiddels heb je op face book al diverse foto's kunnen bewonderen !
 

 
Lekker met sesam zaadjes en zonnebloempitjes!
 
en van de restjes die we over hadden van de week, maakte ik snelle pizza stukjes als tussendoortjes, met pomidori, italiaanse kruiden, restjes kaas en sesamzaadjes, een groot feest voor de kinderen, zomaar op een doordeweekse dag, nu waren er genoeg extra kinderen over de vloer, dus het was zo op!
 
 
De nieuwsjaarsactie via de nieuwsbrief bleek een groot succes, leuk is dat! Nu weer nadenken over de nieuwe nieuwsbrief en welk brood we straks gaan bakken !
 
Fijne dag allemaal!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten