maandag 18 februari 2013

Beetje lente ..


Zoals jullie zien heb ik de smaak te pakken, en is telefoon hoesje 2 al weet in de maak , ik maak hem iets kleiner voor een kleinere telefoon !

Dank allemaal voor de vele felicitaties en kaartjes, ik zal van de week even een foto posten, ik heb er flink wat werk mee om al mijn traktaties terug te sturen, helemaal leuk :-) !!

Van de week ook nog een hele middag sneeuwpret, poes vond het maar niets, ze kwam snel door de sneeuw naar binnen bij de warme kachel. In korte tijd viel er best een flinke laag en de kinderen hebben dan ook heerlijk vanaf een uur of 3 op de "berg " kunnen spelen met sleetjes, ook fijn dat het de volgende dag weer weg was !



Een week terug ben ik al aan de gang gegaan met het voor zaaien in de bakjes, het is nog te koud buiten, maar de binnen is ook leuk. De kinderen gaan regelmatig kijken en jongste praat tegen de plantjes ;-) dat ze hun best moeten doen.. Het is dus echte lente huis !






Inmiddels zijn er al resultaten

Dit is van een dag of 2 terug, en nu moeten er een aantal plantjes met spoed met hun voetjes in grotere potten :-)

Bij de workshops zijn nog plekjes !

Zaterdag a.s. ga ik een workshop tricot hoofdjes geven, altijd al willen leren ?  De kosten bedragen slechts 10,-- incl materiaal en een uitgebreide omschrijving !

Zaterdag 2 maart : Experimenteren met kleur. Gedurende deze middag gaan we lekker aan de slag met potten en pannen, wol, stof en zijde en gaan we kijken wat we voor leuks kunnen doen met verf.


Zaterdag 9 maart : Klein baby popje maken.een workshop incl. soep en stokbrood !
Voor hen die de workshop op 23 februari hebben gevolgd of weer eens een herhaling willen van hoofdjes maken een prima oefening!

Zaterdag 16 maart : vilten van een ondergrond voor de seizoenstafel. Het lapje wordt ongeveer 50 cm x 30-40 cm, en kun je gebruiken als ondergrond voor je jaartafel. Maak een lap in frisse lente kleuren, of een mooie bosgrond !

Opgeven doe je hier, en tijdens de workshops en erna is er voldoende tijd om te winkelen in ons atelier. Het atelier is goed bereikbaar per openbaar vervoer overigens.

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten