donderdag 28 februari 2013

Een blikje in het atelier...


Al eerder had ik bedacht dat ik vaker foto's moet nemen in het atelier, op de 1 of andere manier als ik daar ben, en dat is best vaak , komt het er maar niet van. De afgelopen dagen was het erg druk met het verwerken van bestellingen, super fijn dat zovelen bestellen, zo kunnen we jullie weer beter van dienst zijn ! Hier boven zie je een kabouter tafereeltje uit het atelier. Je kunt ze live bewonderen a.s. zaterdag, dan ben je van harte welkom van 10.00-12.00 als het atelier weer open is.






En nog een fotootje, beetje lente al, en nog veel winter...
 




Er werd ook druk gewerkt op de dinsdagavond cursus, een flinke kleuter pop en een wat kleinere kabouter zie je hier in wording....



Brengt me op het laatste puntje van vandaag, onze goed gevulde kaarten molen, er zijn weer heel veel kaarten toegevoegd in de webwinkel !






Sommigen hebben we weer aangevuld, anderen zijn echte nieuwkomers ! 


Natuurlijk is er ook de drukte van het gezin, vriendinnen die komen spelen en eten :-)

 

ook gezonde dingen natuurlijk, even snel in een handomdraai gemaakt met mijn compacte keukenmachine!



En vorige week heb ik ook zelf appelmoes gemaakt met kaneel en suiker vervanger stevia, prima gelukt en eigenlijk zo klaar ! De oudste wilde mij wel even helpen !

De  kaarten vind je overigens in de webwinkel, fijne dag allemaal !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten