vrijdag 15 februari 2013

Foto's wekelijkse cursus, een taart en meer...

 
Het lag al een tijdje klaar, de popjes van het regenboogdansje, eerder kon je er al een prijsvraagje mee winnen hier op het blog, als je wist te raden met welk pakketje ik bezig was. Door drukte en doordat ik altijd opzie tegen het gedoe met dat visdraad ( eerlijk is eerlijk) bleef het liggen, nu is het klaar en hangt het gezellig in de klamboe.


De reactie's op de nieuwsbrief van gisteren zijn erg leuk en ook de felicitaties voor mijn verjaardag stromen al binnen, via de email, via de bestellingen etc. Harstikke leuk !  Gisteren waren we druk met het verwerken van de bestellingen, tussendoor bakte ik nog 3 broden.

Van de week maakte ik in mijn nieuwe vierkante springvorm een verse spinazie taart op verzoek van de kinderen, die vinden dat werkelijk net zo lekker als frietjes of pannekoeken ! Heerlijk met bladerdeeg, courgette, ui, prei en spekjes. Binnen een kwartier heb je het in de vorm zitten en een half uurtje later tover je het uit de oven.

 
Als voorafje hadden we een lekker bordje fruit met rozijntjes en nootjes..

 
als toetje maakte ik even snel appelflappen..
 
 
Van de week heb ik ook weer even foto's genomen van de wekelijkse cursus zonnekindpoppen maken , ondanks de carnavals vakantie werd er druk gewerkt, niet iedereen was er hoor..
 
 


 
maar dit hoofdje kijkt werkelijk heel schattig en ondeugend al...!

 
Dit wordt vast een hele grote pop !!


 
en Tomte is ook al bijna klaar !
 
Vandaag verder met het versturen van de bestellingen van al bekende pakketten en nieuwe pakketten...
 

 
 
Fijne dag allemaal !!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten