zondag 17 februari 2013

Jarig en actie !

Vandaag ben ik jarig, we maken er een leuke gezinsdag van !




Vanmorgen ben ik al verwend met tekeningen en kadootjes en een enorme stapel kaarten van de nieuwbrief actie ( stuur mij een verjaardagskaart en een aan jezelf geadresseerde envelop gefrankeerd met 1 postzegel en ik stuur je mijn traktatie retour ! ) die de kinderen hadden achter gehouden, hartsikke leuk ! Ook ontving ik mijn eerste chocolade telegram , helemaal geweldig!!!

Vandaag is de laatste dag dat je bij 3 pakketten van Pippilotta een schatkist pakketje kado krijgt, 10 lapjes vilt 13,50 kosten ipv 15,50 en je met de code Jarig in de afhandeling van de kassa geen verzendkosten betaald bij je bestelling vanaf 15,-- !!!

Tussen de bedrijven door heb ik mijn telefoonhoesje afgemaakt ( ontwerp vrolijke viltvriendjes) , nummer 2 is al in de maak !






Bedankt allemaal voor de felicitaties !

Fijne dag !

2 opmerkingen: