vrijdag 1 februari 2013

Nieuw en griep perikelen..



Het zijn roerige weken geweest hier bij Joy design ! De griep kwam langs en hield het hele gezin stevig in de greep. Eerst was Stijn een dikke week de pineut, daarna de oudste dik een week en daarna ik zelf. Bij mij liep het minder voorspoedig, de griep sloeg om in acute bronchitus en zo mocht ik 2 weken in bed liggen met koorts, hoesten en benauwdheid. Nog steeds ben ik helaas niet fit om alles al weer op te pakken.

Net voor ik ziek werd , had ik nog de winter tafel neergezet, dat was wel passend met al die sneeuw buiten. Er werden ook vele kopjes chocolade melk geschonken

 
Oudste maakte voor mama lekkere pannenkoeken
 
 
Zelfs in hart vorm !
 
In de winkel , gebeurde ondanks alle griepperikelen, weer een hoop !
 
Nieuwe pakketten van atelier Tintangel, een winterspakket en gezellige lente pakketten al !
 
Nieuwe miniaturen
 


 
Meer miniaturen vind je hier in onze webwinkel
 
Ook al binnen, de vrolijke pakketten van de Vrolijke Viltvriendjes
 

 
 
Morgen is het atelier open van 9.30-11.30, je bent van harte welkom, 's middags geef ik een workshop tricot hoofdjes maken.
 
Fijne dag toegewenst!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten