woensdag 20 februari 2013

Viltpakket winnen !

Wat een heerlijke zonnige dag vandaag ! De bedden hangen al enige uren buiten, en er is grondig gepoetst al door mij ;-) ook het atelier heeft een flinke sop beurt gehad ! Nu is het tijd voor koffie en een blogje en zo de verwerking van de bestellingen !



Zoals beloofd hier een foto van de ontvangen kaarten en de enveloppen die vandaag op de bus gaan met mijn traktatie retour, dit is pas deel 1 , een flinke klus ! In elke envelop zit een persoonlijk geschreven dank je wel van mij, en .....................een kleine verrassing. Er komen nog steeds kaarten binnen en er ligt nog een flinke stapel die ik nog mag vullen met traktaties. helemaal leuk, !!!

Gister avond heb ik overigens mijn eerste koekjes gemaakt zonder suiker, gezoet met honing. Ik mixte hiervoor 150 gram bloem ( gemengd met boekweit en maisbloem) , 75 gram margarine en een snufje zout en dus 4 flinke eetlepels honing. ik draaide er balletjes van en bakte de zandkoekjes in 20 min af op de hetelucht oven van 150 gram. Ze smaakte heerlijk ! Ik ben momenteel wel aan het lezen over Stevia als zoet middel, iemand ervaring mee ?

Tijd om ook even aandacht te besteden aan onze facebook actie !



Wist je dat het wolvilt wat wij verkopen 100 % wol is, compleet met wol keurmerk en maar 1,55 per lapje van 20 x 30 cm kost ?
We hebben ook leuke en handige wolvilt assortimenten, mooie kleurtjes bij elkaar, lapjes van ongeveer 20 x 15 cm.
En die gaan we verloten ! Like, verspreid , deel deze tekst en foto, en maak kans op dit mooie paars - rose wolvilt asortiment * gratis * en maak daarbij kans op een digitale bon zodat je je bestelling bij www.joydesign.eu zonder verzendkosten ( die ook maar 2,75 zijn ongeacht wat je besteld )kunt plaatsen ! Bij iedere 100 likes verloten we een wolvilt assortiment ( paars-rose of een andere kleur !) en een digitale bon ter waarde van euro 2,75. Mochten we de 1000 likes halen..........! dan verloten we een pakket met alle wolvilassortimenten effen vilt die we bij www.joydesign.eu verkopen ! Deze facebook actie loopt t/m 25 februari 2013.
 
De moeite waard om even een kijkje nemen en evt. een gratis account aan te maken :-)
 
Fijne , zonnige dag allemaal !
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten