dinsdag 11 februari 2014

Drukke dag !

 
Na het uitkomen van de nieuwsbrief is het altijd extra druk met bestellingen, vandaar dat we dit weekeind al flink vooruit hadden gewerkt met broodbakken..
 
 
 
 
 
 
Oudste kwam gisteren thuis met de eerste kaarsen standaard die zij op school had gemaakt van een stuk ruw en onbewerkt hout
 
 
 
Apetrots ben ik op haar en er erg blij mee !

 
 
Vorige week bakte ik ook nog heerlijke plaat koek, op het laatst heb ik de nootjes er ingedrukt. Als het nog warm is snijden en zo de koekjes trommel in, zo kun je heerlijk een paar dagen smullen !
 
De webwinkel is lekker druk zo als ik al zei, veel nieuwe pakketten en patronen zijn er uitgekomen, en er zijn leuke combinatie kortingen mogelijk.
 
Voor alle nieuwtjes kun je hier terecht, en ik ga snel verder met de email en bestellingen van vandaag.
 
Fijne dag allemaal !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten