vrijdag 31 oktober 2014

Nieuw ontwerp uit eigen atelier en vogelvlucht...

Een tijdje terug kreeg ik een leuke vraag via onze fabebook pagina voor een vrije school .

Zou het mogelijk zijn voor een bescheiden bedrag een Sint en Pietje te leveren als zelfmaakpakket in grote oplage ?

Opgetogen sloot ik me een dag op in het atelier, en zie hier het resultaat




Het pakketje wordt geleverd met mooi wollen vilt, random wat kleurtjes voor de kleding van Piet, mooie parelkraaltjes voor de knoopjes van Piet's jasje, mooi goud band voor de mantel van Sint, en mooit wit kant voor de rok van Sint en de kraag van Piet. Ook de mooie krulwol voor Piet en de licht glanzende wol voor de baard van Sint zit in het pakket. Alleen nog nodig garen , naald, schaar en tijd....

De popjes zijn makkelijk te maken worden geleverd met door mij beschilderde kralen.
Het pakketje komt binnenkort in de winkel, maar is al wel bestelbaar via de social media, de prijs zal zo rond de € 6,-- zijn , voor Piet en Sint dus samen. Voor bestellen mail je me even hier.

Inmiddels staan er op facebook al diverse foto's van de maak opdrachten waar ik mee bezig ben. Het was nog niet geraden, van welk atelier ik nu iets aan het maken ben, 



De vele siernaadjes toch maar met de naaimachine...







Dit wordt vogelvlucht van atelier Pippilotta en ze is bijna klaar om op reis te gaan. Tijd weer voor een volgende opdracht...!

Zelf maken dit pakket ? Klik dan hier om het pakket vogelvlucht van atelier Pippilotta te bestellen, liever kant en klaar dan mail me even !

Je kunt vandaag nog van onze actie gebruik maken, bestel 3 nieuwe pakketjes van atelier Pippilotta ( zie het blogje van gisteren) en ontvang een schatkistpakketje kado !


Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten