donderdag 23 oktober 2014

Opdrachten en nog meer kegeltjes!

Het is druk met de maak opdrachten , naast een nieuwe moeder aarde ( de eerder vertoonde moeder aarde heeft inmiddels een nieuwe eigenaresse) ben ik al weer bezig met de volgende projectjes !
Wil je ook weten wat de mogelijkheden zijn, stuur me dan even een berichtje !

Maar ik moest eerst nog even 2 andere lieve kabouters af maken


Deze herfstkabouters genieten duidelijk van een wandeling, tussen de kastanjes en pompoenen !



Een tijdje geleden had ik al leuke herfstinkopen gedaan voor het atelier bij de a.ction



Een heerlijke snuffel winkel vind ik dat altijd, en voor weinig uitgaven heb je de leukste aankopen !

Vergeet bijna te melden dat er nog nieuwe pakketjes in de winkel zijn toegevoegd,





regenmuis van Anemoontje, een toepasselijk herfst pakket !




Een boekje vol sfeervolle herfst patroontjes !


En de herfst slinger van atelier Tintangel, en ook het pakket Wobbes is weer op voorraad !



Gratis verzending :

Genoeg weer te kiezen, voor bestellen klik je hier, verzenden tot € 20,-- is € 0,99, bestel je meer dan € 20,-- dan is de verzending gratis ! (binnen Nederland)

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten