vrijdag 14 november 2014

Kerst stal, lapjes verzamelen.

Terwijl iedereen bezig is met Sinterklaas lijkt het wel, ben ik al weer druk doende met de kerststal.

Eerst gisteren met de juf van groep 3 de spullen voor een nieuw te maken kerststal die 6 jaar met de klas meegaat bij elkaar gezocht.
Samen met een aantal moeders uit de klas en de juf ga ik die maken. Volgende week beginnen we met de hoofdjes, nu eerst van alles bij elkaar zoeken. De hand werk juf is een rijke vrouw wat dat aangaat, maar zelf heb ik ook veel restjes. Dus gingen we gisteravond gezellig het atelier in, om te verzamelen.


Van een ander bedrijf kreeg ik de opdracht om een begin te maken voor een kerst stal kant en klaar,

graag heel basic, en daardoor heb ik mijn oog laten vallen op dit boekje voor de patronen


Daar ga ik vandaag eens lapjes voor verzamelen !

De aubergine schotel is bijna klaar, ik heb hier voor schuitjes gemaakt, de vulling heb ik verwerkt in een mengsel van ( biologisch) gehakt en groente. Daar vul ik straks de aubergine schuitjes mee, laagje kaas er over en in de oven. Serveren met gebakken krieltjes, mmmmm.



Eerst de orders maar eens verwerken van gisteravond, ik zie er nu ook al weer een boel in de email.



Fijne dag allemaal !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten