donderdag 22 januari 2015

Loopgips en cursus.

Afgelopen week mocht ik voor controle naar het ziekenhuis. De artsen waren tevreden, wond zag er mooi uit (? ) aldus de experts en die pimpelpaarse blauwe voet, dat kwam ook wel goed....
Ik kreeg loopgips en de jongste mocht van de gipsmeester de kleur uitkiezen.


Ik mag nu voorzichtig gaan leunen en steunen en lopen met krukken, de bedoeling is dat ik over een week of 5 lopend met gips been en zonder krukken het ziekenhuis in zal komen. Voor nu lijkt dat nog even toekomst muziek. Ik oefen ijverig rondjes in de kamer, maar recht op zitten met de benen op de grond is toch wel een heel verschil met 3 weken op de bank met je been een eind omhoog.

Ondanks dat, besloot ik de cursus door te laten gaan, dit keer maar gewoon in de huiskamer.

Het werd een gezellige en productieve avond,








Alle bovenstaande materialen kun je gewoon bij ons bestellen in de winkel, voor een cursus kun je even emailen.

Fijne dag allemaal !

1 opmerking:

  1. Fijn dat je loogis hebt kun je letterlijk en figuurlijk, wat meer uit de voeten, dat lopen gaat vast lukken om die tijd trek je een sprintje, sterkte ermee,
    De creaties zijn weer geweldig

    BeantwoordenVerwijderen