donderdag 12 februari 2015

Van alles wat.


Van alles wat, in dit blogje, gewoon ..zomaar een doordeweekse dag :-)

Er kwam een fijne doos binnen met aanvulling van de nieuwe pakketten van atelier Pippilotta , ze vliegen hier als warme broodjes de deur uit. Je vindt ze hier in de webwinkel ! Ik moest dus al snel bij bestellen. Leuk, dat velen al weer zin hebben in de lente !


Middelste had een feestje en ging met de boswachter van natuurmonumenten en een hele troep meiden het bos in, voor een educatieve middag met veel plezier. Ze kwam met rode blossen en goed moe terug.

Zelf had ik een drukke dag, veel bestellingen afwerken, was vouwen, koken, voorlezen , en toch nog een paar steekjes aan het pakketje bolletjes poten. 

Ik ben flink verkouden geworden, dat zit even dus niet mee.


Het gietertje is bijna klaar, de ondergrond ook. Ik moest even wachten tot oudste een kleurtje garen haalde in mijn voorraadje op de zolder. Traplopen is nog steeds niet mijn ding met dat gips been.
Nu nog de bolletjes poten en het gezichtje in kleuren en dan is het pakketje klaar. Ik denk dat dan de drie paashaasjes in een ei aan de beurt zijn, die vind ik ook erg leuk !

De zon schijnt hier inmiddels gezellig naar binnen, alhoewel het nog koud is zie ik op de thermometer, tijd om eens verder te gaan.

Fijne dag allemaal !


1 opmerking: