vrijdag 20 februari 2015

Voorjaarsvakantie..kaartjes maken!



Tijdens de verplichte zit/lig/hang periode na de operatie, heb ik een oude hobby weer opgepakt. Kaartjes maken. Vroeger, voor ik met vilt in aanraking kwam, veel gedaan. Filigraan, origami, pergamano, scrappen etc. Toen dus een hele tijd, ..was ik wild van vilt :-)
Soms is het ook leuk om eens geheel iets anders te doen.

Ik kreeg wat spulletjes kado en kon weer aan de slag. Het leuke daarvan is dat ik nu 3 meiden heb, die ook heel erg van knutselen houden. We hadden toevallig veel jarigen, dus aan doelen voor al die kaarten geen gebrek.






Het werd een gezellige knutselmiddag , met heel veel knutselspullen op de tafel , en heel veel kaartjes die op de post gingen ! De dag vloog voorbij, en zo was er weer een vakantie dag heel snel om !

Deze kaartjes maak je dmv stempels en het inkleuren van speciale potloden.

De actie geldt nog steeds, daar lees je alles hier over !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten