woensdag 18 november 2015

Nieuwtjes !

Terwijl de wind om het huis gierde gisteravond, even wat nieuwe pakketjes in de winkel gezet. Het is er toch wel echt weer voor.




Het zijn makkelijke en vriendelijk geprijsde pakketjes van Anemoontje !
 Je vindt ze hier in onze webwinkel.

Gisteren, had ik heel even tijd, om verder te gaan aan "mijn " herder, het was een drukke dag, dus niet zo heel veel tijd. Toch een paar steekjes



 Geen was voetjes, maar dezelfde schoentjes die ik ontworpen had voor het vervangen van de was voetjes van Maria. Ik hou van kleine voetjes bij de popjes ! ;-)
Hier vannacht geen stormschade, wel veel lawaai, van alles vloog volgens mij door de tuin en de straat. Bij jullie wel schade van de storm ?

Er kwamen ook nog nieuwe pakketten binnen van atelier Tintangel


De kerstkrans is weer op voorraad !

Deze drie santa's passen daar prima bij!


En een nieuwe krans, de winterkrans, voor wie de sneeuw al voelt kriebelen..!

Je treft ze hier aan in de winkel!

Fijne dag allemaal !
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten