donderdag 23 november 2017

In de soep !


Leuke titel, maar ik ben hier wel steeds druk bezig met soep maken. Gezond, en snel klaar.
In dit geval had ik bij de supermarkt 3 zakken afgeprijsde groenten gescoord. Normaliter snij ik alles zelf, maar voor 0.45 cent voor 500 gram...dat loont toch wel. Fanatiek 3 zakken in de pan, maar dat was toch wat veel. Ik schepte een deel in pan 2 en zo ontstond er ..heel veel soep :-)

Nu maak ik altijd soep voor minimaal 2 x, 1 x voor de diepvries en 1 x om direct te consumeren.
Vaak doe ik dan ook nog soep in losse bekertjes voor de hongerige tiener magen die uit school komen, suf van een lange dag school.
Zo ook vandaag. Bij de soep gooide ik nog kipfilet en lekkere kruiden. Alles verdween in de hooikist en ik bakte er gluten vrij brood met sesam bij.


Lekker vanavond even in de toaster met kruidenkaas, mmmmmmmm.

Toevallig blijft er ook nog een sliert vriendinnen eten en zo komt mijn soep goed van pas.




                                                             herfstige bestellingen...


                                                                    bijenwas bestellingen...

       
                                                        Pakketjes die in de aanbieding zijn  :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten