vrijdag 10 februari 2012

Gezocht.............en veel pakketjes..

We wennen aan de koud ! De vogels in de tuin zijn al helemaal gewend aan hun dagelijkse hapje- broodkruimels en stukjes kaas die we elke dag voor ze buiten leggen. De kinderen gaan zonder morren en al vrij soepel in hun laagjes met kleren, skipakken, mutsen , handschoenen e.d.
Poes Milly raakt echter maar moeizaam gewend aan de nachten en grote delen van de dag binnen. Vanacht was ze ook niet van plan binnen te komen, en vanmorgen zat ze dan ook hard spinnend op de vensterbank...buiten !
Hiernaast zie je het nieuwe patroon van "een huis vol kleur ", de eerder uitgekomen pakketten zijn inmiddels ook te verkrijgen in patronen ! Je vindt ze hier !
Een gezellige middag gisteren, ik werkte achter de computer, en maakte later op de middag veel pakketten van het nieuw uitgekomen deco kadotasje hart, er kwamen al veel bestellingen via de email binnen !


Gisteren kom ik er dan ook al veel op de bus doen ! De oudste werkte aan een spreekbeurt over vlinders, ik kwam tot de ontdekking dat er een vlinderstichting is en dat je daar ook pakketjes kunt bestellen en dan zelf ook vlinders kunt "kweken " Klinkt een beetje raar , maar het lijkt me een leuk project voor in de klas, ik ga even met de juf overleggen of dat mogelijk is, anders is het een leuk project voor thuis !



De avond was gevuld met een volle cursus, veel dames wisten de kou weer te trotseren om gezellig een paar uurtjes te werken met een viltje en een kopje thee.

Dat brengt me tot slot bij mijn laatste vraag..is er iemand die tijd over heeft en af en toe wat modellen zou willen maken voor ons ? We hebben sinds kort weer een plekje vrij........ het liefst woonachtig in Brabant, maar de post komt overal dus ..........dat is op te lossen als je verder weg woont...Graag even een email met recente foto's van je werk, iets over je zelf en motivatie naar creative@joydesign.eu
Iedereen die reageert met een serieuze email krijgt een kleine attentie toegezonden.

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten