vrijdag 23 november 2018

Pakketje maken..deel 4

Inmiddels staat bij ons de Sinterklaas tafel, bij jullie ook ?






De pietenslinger heb ik lang geleden gemaakt, het was best een werkje, maar ieder jaar hangt hij nog, en kijk ik er met veel plezier naar. De pietjes zijn een mengeltje van patronen van Mieke Stender (oud patroon boekje), atelier Anemoontje en eigen creaties. Het haardje kocht ik jaren geleden eens ergens in een drogist. Ik moet nog weer eens wat (nep) pakjes inpakken, op de één of andere manier verdwijnen die toch in huis :-)

Het pakketje vordert gestaag, ik knutsel gewoon door..






In de vrije minuutjes die er zijn, borduur ik de nerfjes, daar gaat altijd toch meer tijd in zitten dan ik denk, en ik wil dat vooral bij daglicht doen.

Maar het wordt toch wel wat vind je niet ?





En natuurlijk komen er steeds nieuwe pakketten uit, die je in de verleiding brengen :-)

Gelukkig is het snel Sinterklaas en kerst, kunnen ze mooi in de zak of onder de kerstboom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten