dinsdag 11 september 2012

Heerlijk weer...

 
 
 
Wat een heerlijk weer waar we de afgelopen week nog van hebben mogen genieten ! De tomaten hebben het reuze naar hun zin, ik geloof niet dat we er ooit zo veel hebben gehad, ik maak er maar pasta saus van geloof ik, lekker met knoflook, ui en italiaanse kruiden....! De eerste pompoen ligt overigens ook al in de tuin te groeien....!
 
Ook de zonnebloemen doen het prima dit jaar, jammer dat ze wat gaan hangen nu, maar hen die al bijna op de grond lagen hebben in de vaas op de seizoenstafel bij ons een 2e kans gekregen, zie de foto hierboven!.
 

 
Ook het bakken is weer helemaal opgepakt, er werd al elke dag brood gebakken, maar nu hebben we de afgelopen dagen lekkere krokante broodjes gebakken, heerlijk voor bij de soep en de BBQ !

 
Oudste maakte een gezelige chocolade cake door het beslag in 2 te delen, en 1 helft te maken met lekker veel chocolade poeder. Daarna het blanke deel in het bakblik, daarover heen het chocolade deel en dan met een vork draai bewegingen maken.


Zelf maakte ik dit kleine nieuwe pakketje van Pippilotta, op verzoek van de jongste 2  trok ik het popje " herfst kleertjes"  aan, binnenkort volgt een foto !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten