donderdag 14 februari 2013

Nieuwe pakketten, acties en een verjaardagsactie!

We beginnen maar direct met alle nieuwtjes !!

Van atelier Pippilotta nieuwe pakketten en een patroonboekje !





 
In de nieuwsbrief staat een leuke actie als je pakketten Pippilotta besteld, de nieuwsbrief wordt later vandaag op onze site geplaatst, maar je mag me altijd emailen als je de nieuwsbrief alsnog wilt ontvangen !
 
Van Jit design
 
 



 
 
Alle nieuwe pakketten kun je hier bestellen!
 
We hebben een leuke nieuwsbrief actie op vilt gebied en ik ben zondag a.s. jarig ! En wie jarig is deelt uit !
 
Zondag 17 februari ben ik jarig en ik ben dol op leuke post !

Stuur je mij een kaartje en een aan jezelf geadreseerde envelop met 1 postzegel, dan ontvang je van mij een kadootje terug !
Ik vind het ook leuk als je een felicitatie achterlaat op onze social media !
 
Fijne dag allemaal !
 

1 opmerking:

  1. Alvast gefeliciteerd, en nog vele jaren in goede gezondheid.
    Jaren gevuld met liefde van en voor je gezin, plezier en geluk. Hopelijk mag Joydesign ook nog lang bestaan.

    lieve groet
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen