vrijdag 2 mei 2014

Bloemenpracht !


Gisteren nog snel even een bezoekje gebracht aan een tuincentrum, ik wilde aardbeien plantjes hebben, daar zijn de kinderen dol op en die doen het prima in de kas ! Achteraf bedacht ik me dat ik nog iets daar moest hebben maar wat ? Thuis gekomen wist ik het natuurlijk, de hamburger pers van de BBQ afdeling..Vandaag wellicht nog maar even langs gaan dan ?

Het was in ieder geval genieten tussen al die bloemen pracht en mooie kleuren. De kinderen vermaakten zich opper best bij de vissen, en er waren zelfs kwallen in een aquarium.


's middags thuis hebben we als toetje tompoezen gemaakt en ook in je eigen omgeving vind je vaak de leukste of mooiste dingen. De kinderen waren geheel geboeid door "het gebroken hartje " die we onderweg tegen kwamen.



In het atelier zijn gelukkig ook veel bloemen pakketten. Van de week kwamen die van atelier Pippilotta al uitvoerig in beeld, van atelier Lindelicht zijn er leuke lampjes. Ellen van atelier Duimelotje maakt er leuke hangertjes bij !

Ze zijn als combinatie aanbieding te vinden in de webwinkel, klik daar voor even  hier
Verkrijgbaar bij www.winkel.joydesign.eu
verkrijgbaar bij www.winkel.joydesign.eu
verkrijgbaar bij www.winkel.joydesign.eu
Fijne dag allemaal !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten