dinsdag 20 oktober 2015

Tussen de bedrijven door.....

 Tussen de bedrijven door, ben ik weer verder gegaan aan de kerststal. Jaren geleden maakt ik Jozef en Maria van Pop en Plank en kocht toen ook de herders en de koningen. In die tussentijd hielp ik wel mee 2 kerststallen maken op de vrije school, dat dan weer wel :-)
Op tijd weer begonnen, maar of het afkomt...ik bestelde ook wol voor een muts en warme col..dus genoeg te doen.

In de oven bakte ik ondertussen een appelcrunch van wat oudbollige appeltjes ( prima manier om die te verwerken) , noten en rozijntjes. Snel gemaakt en altijd lekker, zeker met een bolletje ijs en een toefje slagroom !

In 1 van de weekenden bezochten we het techniek museum, aanrader !






Een museum waar je bijna overal aan mocht komen, en de kinderen zich niet voor konden stellen dat er geen mobiele telefoon was, en je moest bellen in een telefooncel...een wat ???? :-)

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten