dinsdag 24 november 2015

Hoor de wind waait..

Brrrrr, het is hier waterkoud, kleine sneeuw vlokjes vallen af en toe naar beneden, niets om de grond wit te laten worden of een boom te bekleden, maar samen met de wind is het ronduit onplezierig buiten.
In de webwinkel is het druk, ik heb gisteren avond tot laat nog orders verpakt en gefrankeerd. ook de Sint doet gelukkig de boodschappen bij Joydesign. Snelle verzending, persoonlijk contact,  gratis verzending boven de € 25,-- en daar beneden maar € 0,99 zorgen ervoor dat veel bestellers hun weg opnieuw vinden naar ons. Dat is fijn. Het vilt doet goede zaken voor € 1,60 per lapje, maar ook de pakketjes gaan hard.

De kerstballen van Anemoontje gingen zo hard, dat ze vrijwel direct waren uitverkocht, en ook ik was al begonnen, leuk als persoonlijk kadootje voor hen die mij het afgelopen jaren zo geholpen hebben toen ik in het gips zat, en tijdens mijn revalidatie, die nog altijd voort duurt.





Ondertussen moesten er ook nieuwe pakketten worden geprijsd en ingestoken in de bestaande voorraad, alhoewel de kerststal van Pippilotta ( vriendelijk geprijsd, snel te maken) ook regelmatig moet worden bijbesteld en aangevuld.


Al met al een hele drukte, erg fijn om te weten dat de postbode overal komt, en de pakketjes en materialen zoveel handwerkplezier brengen !

Voor nu , snel weer aan de slag, er zitten mailtjes in de mailbox en orders om te verwerken.

Fijne dag allemaal !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten