vrijdag 17 november 2017

Een kadootjes pakketje kado..winactie!

Het zijn drukke dagen zo voor de december maand en er wordt veel geknutseld en veel mensen worden er verwend met pakketjes, dan kan ik vast verklappen namens de Sint ;-)

Bij ons kun je nu ook een kado-pakketje winnen, en wel op onze Facebook pagina

Dit kadootje is er te winnen,






Bezoek dus snel onze facebook pagina en lees even de voorwaarden. 5 december 2017 maken we de winnaar bekend!

Er waren gisteren ook weer bestellingen, we hebben er enkele gefotografeerd




                                    Het voorjaar , de kerst en de winter, dat kan allemaal .
Via je ideal betaling, kunnen we snel voor je aan de slag, zodat je je bestelling snel in huis hebt.

Gisteren ook een dag die al vroeg begon met een bezoekje aan de tandarts, en een grondige schoonmaak van mijn gebit.

Ik at daarna maar boekweit pannenkoekjes, voelde toch prettiger dan een stevige boterham :-(





Ik maakt die vlug door 1 ei, een flinke kop boekweit meel en lactose vrije melk te kloppen tot een beslag. Ik doe dat op het oog en meet zelden iets af. Meestal houd ik wat pannenkoeken over, die vries ik dan in voor een volgende snelle lunch.
Samen met een glas vers geperste sinaasappelsap kon er daarna weer gewerkt worden.

Vandaag voelt het allemaal een stuk beter !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten