dinsdag 21 november 2017

Gratis patroontje !

Terwijl het buiten triest weer is, is gisteren onze gezellige nieuwsbrief verstuurd.

                                        Met o.a. het patroontje van het kaneel kaboutertje!


Het is een klein kaboutertje, snel gemaakt , simpel en van restjes vilt en een stukje borg ( of restje van een trui/sok bedacht ik me later)

Heb je de nieuwsbrief gemist, jammer, ik vind het leuk als je lid word, je kunt je via onze site aanmelden!


Het patroon hebben we daarom ook in de webwinkel gezet, je vindt het hier !

Verder waren er weer leuke bestellingen in de webwinkel, we laten er weer enkele zien :






En kookte ik tussendoor een stamp pot met behulp van de hooikist




Het was erg fis en nat , toen ik met een deel van de bestellingen alvast naar de post ging






                                                De rest van de pakjes gaan in de middag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten