vrijdag 6 februari 2015

Mijlpaal..losse stapjes !

Ik denk dat het door al die leuke nieuwe pakketjes komt...en natuurlijk mijn ijverig oefenen..rond de tafel, met en later zonder krukken, steppen op mijn bureaustoel met mijn gerepareerde been..:-)
Ik moest en zou weer kunnen lopen.. Toen ze in het ziekenhuis zeiden dat ik eind febauri lopend met mijn gips been wel zou komen binnen wandelen, leek dat toch verre toekomst muziek..Maar uiteindelijk kwam die wil omdat te kunnen bij mij ook..

Dus gisteren stapte ik, heel bibberig, zonder krukken door de keuken, aangemoedigd door jongste dochter. Wat een fijn gevoel om weer zelfstandig te kunnen lopen ! Je voelt je ook direct anders, dat zal wel tussen mijn oren zitten ;-) maar ik word er helemaal happy van. 

                                      Heel charmant :-) maar wel zelfstandig :-)

                                     Hopelijk pas weer nodig als het gips er af gaat...


Gisteren bakte ik 4 ciabatta's, al een tijd geleden dat ik dat had gedaan natuurlijk. Maar het is vrij eenvoudig , je hebt er weinig werk aan. Gisteren bij de zelfgemaakte verse groente soep, smaakte dat  heerlijk !


Voor vandaag liggen er veel bestellingen, de nieuwsbrief is gisteren verstuurd dus veel extra bestellingen ook. Ik  had al een deel gedaan vanmorgen, nu verder met een nieuwe serie !

 

Heerlijk werkje hoor, al die bestellingen en nieuwe pakketjes en patronen



Ik hoef me niet te vervelen, en zonder krukken..gaat toch een stuk fijner !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten