zaterdag 14 februari 2015

Zonnige katjes !


De kinderen hebben ( carnavals ) vakantie, heerlijk ! Even geen clubjes en andere verplichtingen !
Zelfs als je moet werken, is dat al vakanatie :-) Niet op de klok eten en gewoon allemaal gezamenlijk eten in plaats van in plukjes en beetjes !

Ik dekte de tafel voor de lunch, en maakte het een beetje feestelijker met een eitje en een kleurig servetje. De bolletjes die zo hun best doen, kregen ook een plekje. Uit school gekomen was het dus al direct een verrassing. Een leuke verrassing hoeft niet duur te zijn !

Eigenlijk net als bij je bestelling bij ons in de webwinkel, er zit altijd wel iets extra's bij je bestelling, een gratis patroontje of een leuke hebbedingetje . Kleine moeite en het maakt het "kadootje " wat de postbode voor je brengt, net dat beetje specialer !


Het was een prachtige middag, en samen met poes Milly genoot ik een paar uurtjes van de zon , lekker buiten.  De kinderen speelden heerlijk buiten en genoten met volle teugen van de zon.


De katjes bomen stonden heerlijk in de volle zon,  hebben al weer voldoende knoppen, en zoals iedere jaar heb ik graag wat takken op de jaartafel staan.

Oudste nam dat taakje even over voor mij, met dat gips in de tuinaarde gaan staan leek me geen goed plan ! :-) Ze maakte een mooi bosje.


Een heerlijke zonnige dag , gewoon in eigen tuin en met zonnige katjes, die de boel thuis ook zo gezellig opfleuren !

Fijne dag allemaal !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten